The creation of "formative paraphrases" in the texts of advertisements (in the context of remarks about the word formation of non-standard languages) ; Slavia Meridionalis : studia slavica et balcanica. [T.] 9, Słowotwórstwo języków niestandardowych (2009) ; Slavia Meridionalis. [T.] 9 (2009)
Polska Akademia Nauk. Instytut Slawistyki ; Maldžieva, Vâra : Red. tomu
Slawistyczny Ośrodek Wydawniczy
Slavia Meridionalis. [T.] 9 (2009), s. [38]-46 ; Bibliogr. s. 45-46 ; Streszcz. ang.
kliknij tutaj, żeby przejść ; IS PAN, sygn. 26.31648
Prawa zastrzeżone - dostęp ograniczony
Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Slawistyki PAN
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
7 gru 2021
29 maj 2013
208
https://rcin.org.pl/publication/46687
Rogowska-Cybulska, Ewa
Warchala, Jacek