Obiekt

Tytuł: Wszystko jest kolażem?

Twórca:

Śniecikowska, Beata ORCID

Data wydania/powstania:

2009

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 5 (2009)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. I. Adamczewska, Kolaż, "Zagadnienia Rodzajów Literackich" 2008 z. 1-2.
2. E. Chudoba, "Lapidarium" Ryszarda Kapuścińskiego jako kolaż, "Teksty Drugie" 2006 z. 6, s. 185-197.
3. R. Cieślak, Oko poety. Poezja Tadeusza Różewicza wobec sztuk wizualnych, słowo/obraz terytoria, Gdańsk 1999, s. 153-165.
4. M. Hopfinger, Doświadczenia audiowizualne. O mediach w kulturze współczesnej, Sic!, Warszawa 2003, s. 95-96.
5. A. Karpowicz, Kolaż. Awangardowy gest kreacji. Themerson, Buczkowski, Białoszewski, Wydawnictwa UW, Warszawa 2007.
6. H. Kirchner, Wstęp, w: L. Buczkowski, Pierwsza świetność, PIW, Warszawa 1966, s. 12-13.
7. R. Koschany, Przypadek. Kategoria egzystencjalna i artystyczna w literaturze i filmie, Wydawnictwo UWr, Wrocław 2006.
8. E. Kraskowska, Twórczość Stefana Themersona - dwujęzyczność a literatura, Ossolineum, Wrocław 1989, s. 117-120.
9. T. Kunz, Strategie negatywne w poezji Tadeusza Różewicza. Od poetyki tekstu do poetyki lektury, Universitas, Kraków 2005, s. 161-162, 186-188.
10. R. Nycz, O kolażu tekstowym. Zarys dziejów pojęcia, w: tegoż, Tekstowy świat. Poststrukturalizm a wiedza o literaturze, Universitas, Kraków 2000, s. 247-292.
11. R. Nycz, "Szare eminencje zachwytu". Miejsce epifanii w poetyce Mirona Białoszewskiego, w: Pisanie Białoszewskiego. Szkice, red. M. Głowiński, Z. Łapiński, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 1993, s. 181.
12. R. Nycz, Teufelsdröckh redivivus albo o pewnym dialogu tekstowym, "Teksty" 1978 nr 1, s. 101-121.
13. A. Pruszyński, Dobre maniery Stefana Themersona, słowo/obraz terytoria, Gdańsk 2004.
14. E. Rybicka, Modernizowanie miasta. Zarys problematyki urbanistycznej w nowoczesnej literaturze polskiej, Universitas, Kraków 2003, s. 141-143, 167.
15. Słownik literatury polskiej XX w., red. i wstęp A. Brodzka, Ossolineum, Wrocław 1992, s. 460-462.
16. Słownik rodzajów i gatunków literackich, red. G. Gazda, S. Tynecka-Makowska, Universitas, Kraków 2006.
17. B. Śniecikowska, "Nuż w uchu"? Koncepcje dźwięku w poezji polskiego futuryzmu, Wydawnictwo UWr, Wrocław 2008.
18. S. Wysłouch, Literatura i obraz. Tereny strukturalnej wspólnoty sztuk, w: Intersemiotyczność. Literatura wobec innych sztuk (i odwrotnie). Studia, red. S. Balbus, A. Hejmej, J. Niedźwiedź, Universitas, Kraków 2004, s. 26

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

5

Strona pocz.:

111

Strona końc.:

123

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:50631 ; 0867-0633

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2021-02-04

Data dodania obiektu:

2014-12-22

Liczba wyświetleń treści obiektu:

503

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/publication/66404

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Śniecikowska B. - Wszystko jest kolażem? 2021-02-04
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji