21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. M. Amerika, Świadomość hipertekstualna, na: www. techsty.art.pl.
2. R. Barthes, Przyjemność tekstu, przeł. A. Lewańska, Wydawnictwo KR, Warszawa 1997, s. 92.
3. Blok. Powieść hipertekstowa, www.blok.art.pl.
4. N. Bolz, Estetyka cyfrowa w: Pejzaże audiowizualne. Telewizja, Wideo, Komputer, wyb., wstęp i oprac. A. Gwóźdź, Universitas, Kraków 1997, s. 357-358.
5. A. Burzyńska, Dekonstrukcja i interpretacja, Universitas, Kraków 2001, s. 412-413.
6. R. Cathcatr, G. Gumpert, Interakcja człowiek - komputer. Kto z kim rozmawia?, Przekazy i Opinie 1988 nr 3/4, s. 84-96.
7. R. Coover, Koniec książek, www.techsty.art.pl.
8. T. Dąbrowski, Poezja w Erze Wodnika, na: www.tadeuszdabrowski.tpg.pl.
9. M. Gołębiewska, Demontaż atrakcji. O estetyce audiowizualnej, słowo/obraz, terytoria, Gdańsk 2003, s. 202.
10. S. Jasionowicz, Intertekstualność w świetle badań nad wyobraźnią twórczą, w: Intertekstualność i wyobraźniowość, red. B. Sosień, Universitas, Kraków 2003. s. 21-33.
11. B. Kaniewska, Świat w granicach JA. O narracji pierwszoosobowej, Rebis, Poznań 1997, s. 146.
12. J. Lalewicz, Próba zrozumienia McLuhana, "Dialog" 1976 nr 12.
13. P. Levy, Drugi potop, w: Nowe media w komunikacji społecznej..., s. 375.
14. L. Manovich, Kim jest Autor? Modele autorstwa w nowych mediach, www.cyberforum.edu.pl.
15. M. McLuhan, Przekaźnik, czyli przedłużenie człowieka, w: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia, red. M. Hopfinger, Oficyna Naukowa, Warszawa 2005.
16. S. Mrożek, Uwagi osobiste czat, Gazeta Wyborcza 1-2 lipca 2000, s. 8.
17. P. Piętak, Cybertwarze, "Odra" 2003 nr 7-8.
18. Rashmon do potęgi entej, w: liternet.pl, red. P. Marecki, Rabid, Kraków 2003, s. 15.
19. S. Rojek, JA między tekstami, w: Intertekstualność jako problem poetyki historycznej, red. Wł. Bolecki i in., PWN, Warszawa 1992, s. 247.
20. B. Sosień, Hipoteksty, teksty, mity, czyli o współistnieniu metod, w: Intertekstualność i wyobraźniowość, red. B. Sosień, Universitas, Kraków 2003, s. 15-16.
21. G.D. Stunża, Nowy Człowiek? Hipertekst jako przyczyna światowego podziału, www.techsty.art.pl.
22. Z. Suszczyński, Hipertekst a "galaktyka Gutenberga", w: Nowe media w komunikacji społecznej
, s. 532.
23. A. Tabucchi, Robi się coraz później, przeł. J. Ugniewska, Czytelnik, Warszawa 2002, s. 245-246.
24. W. Welsh, Sztuczne racje? Rozważania o świecie mediów elektronicznych i o innych światach, tamże, s. 468.
25. E. Wójtowicz, net.art.: definicje, www.techsty.art.pl.
26. A. Zagajewski, Przeciwko poezji, na: www.zeszytyliterackie.pl.
27. A. Zwiefka-Chwałek, Słowo Internetu, www.cyberforum.edu.pl, s. 1.
28. D. Żmuda, "Strony autorskie" podział, charakterystyka, strategie twórcze, w: liternet.pl, s. 177-190.
oai:rcin.org.pl:50797 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Oct 2, 2020
Jan 5, 2015
7176
https://rcin.org.pl/publication/66957
Edition name | Date |
---|---|
Bogaczyk-Vormayr M. - Wszystko jest Tekstem? Hipertekstualność jako nowe doświadczenie literatury | Oct 2, 2020 |
Troszyński, Marek
Żyrek-Horodyska, Edyta
Instytut Badań Literackich
Maryl, Maciej