21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. M. Amerika, Świadomość hipertekstualna, na: www. techsty.art.pl.
2. R. Barthes, Przyjemność tekstu, przeł. A. Lewańska, Wydawnictwo KR, Warszawa 1997, s. 92.
3. Blok. Powieść hipertekstowa, www.blok.art.pl.
4. N. Bolz, Estetyka cyfrowa w: Pejzaże audiowizualne. Telewizja, Wideo, Komputer, wyb., wstęp i oprac. A. Gwóźdź, Universitas, Kraków 1997, s. 357-358.
5. A. Burzyńska, Dekonstrukcja i interpretacja, Universitas, Kraków 2001, s. 412-413.
6. R. Cathcatr, G. Gumpert, Interakcja człowiek - komputer. Kto z kim rozmawia?, Przekazy i Opinie 1988 nr 3/4, s. 84-96.
7. R. Coover, Koniec książek, www.techsty.art.pl.
8. T. Dąbrowski, Poezja w Erze Wodnika, na: www.tadeuszdabrowski.tpg.pl.
9. M. Gołębiewska, Demontaż atrakcji. O estetyce audiowizualnej, słowo/obraz, terytoria, Gdańsk 2003, s. 202.
10. S. Jasionowicz, Intertekstualność w świetle badań nad wyobraźnią twórczą, w: Intertekstualność i wyobraźniowość, red. B. Sosień, Universitas, Kraków 2003. s. 21-33.
11. B. Kaniewska, Świat w granicach JA. O narracji pierwszoosobowej, Rebis, Poznań 1997, s. 146.
12. J. Lalewicz, Próba zrozumienia McLuhana, "Dialog" 1976 nr 12.
13. P. Levy, Drugi potop, w: Nowe media w komunikacji społecznej..., s. 375.
14. L. Manovich, Kim jest Autor? Modele autorstwa w nowych mediach, www.cyberforum.edu.pl.
15. M. McLuhan, Przekaźnik, czyli przedłużenie człowieka, w: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia, red. M. Hopfinger, Oficyna Naukowa, Warszawa 2005.
16. S. Mrożek, Uwagi osobiste czat, Gazeta Wyborcza 1-2 lipca 2000, s. 8.
17. P. Piętak, Cybertwarze, "Odra" 2003 nr 7-8.
18. Rashmon do potęgi entej, w: liternet.pl, red. P. Marecki, Rabid, Kraków 2003, s. 15.
19. S. Rojek, JA między tekstami, w: Intertekstualność jako problem poetyki historycznej, red. Wł. Bolecki i in., PWN, Warszawa 1992, s. 247.
20. B. Sosień, Hipoteksty, teksty, mity, czyli o współistnieniu metod, w: Intertekstualność i wyobraźniowość, red. B. Sosień, Universitas, Kraków 2003, s. 15-16.
21. G.D. Stunża, Nowy Człowiek? Hipertekst jako przyczyna światowego podziału, www.techsty.art.pl.
22. Z. Suszczyński, Hipertekst a "galaktyka Gutenberga", w: Nowe media w komunikacji społecznej
, s. 532.
23. A. Tabucchi, Robi się coraz później, przeł. J. Ugniewska, Czytelnik, Warszawa 2002, s. 245-246.
24. W. Welsh, Sztuczne racje? Rozważania o świecie mediów elektronicznych i o innych światach, tamże, s. 468.
25. E. Wójtowicz, net.art.: definicje, www.techsty.art.pl.
26. A. Zagajewski, Przeciwko poezji, na: www.zeszytyliterackie.pl.
27. A. Zwiefka-Chwałek, Słowo Internetu, www.cyberforum.edu.pl, s. 1.
28. D. Żmuda, "Strony autorskie" podział, charakterystyka, strategie twórcze, w: liternet.pl, s. 177-190.
oai:rcin.org.pl:50797 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Oct 2, 2020
Jan 5, 2015
7176
https://rcin.org.pl/publication/66957
Edition name | Date |
---|---|
Bogaczyk-Vormayr M. - Wszystko jest Tekstem? Hipertekstualność jako nowe doświadczenie literatury | Oct 2, 2020 |
Troszyński, Marek
Instytut Badań Literackich
Maryl, Maciej