1. R. Rorty, Konsekwencje pragmatyzmu, przeł. C. Karkowski, Warszawa 1998.
2. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001.
3. J. Warchala, Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie „Poetyki reklamy” Ewy Szczęsnej, „Teksty Drugie” 2004 nr 1-2, s. 202-217.
oai:rcin.org.pl:52928 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
17 mar 2022
24 mar 2015
653
https://rcin.org.pl/publication/68944
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szczęsna E. - Utracona tożsamość | 17 mar 2022 |
Warchala, Jacek
Sawicki, Ludwik (1893–1972)
Krukowski, Stefan (1890–1982)