Vol. 2 (2016) - Special Issue - English Edition
1. P. Bourdieu, Teoria obiektów kulturowych, trans. A. Zawadzki, in Odkrywanie modernizmu, ed. R. Nycz (Kraków: Universitas, 1998).
2. P. Czapliński, Powrót centrali. Literatura w nowej rzeczywistości (Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2007).
3. O. Czarnik, Słownik literatury polskiej XX wieku, ed. A. Brodzka et al. (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1992).
4. T. Drewnowski, Próba scalenia. Obiegi, wzorce, style (Kraków: Universitas, 2004).
5. A. Fulińska, “Dlaczego literatura popularna jest popularna?,” Teksty Drugie 4 (2003): 55-66.
6. M. Głowiński, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej (Kraków: Universitas, 1998).
7. Ł. Gołębiewski, Rynek książki w Polsce w 2007, vol. 1: Wydawnictwa, vol. 2: Dystrybucja (Warszawa: Oficyna Wydawnicza Multico, 2007).
8. H. R. Jauss, Historia literatury jako prowokacja, trans. M. Łukasiewicz (Warszawa: Wydawnictwo IBL PAN, 1999).
9. J. Lalewicz, Komunikacja językowa i literatura (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1975).
10. J. Lalewicz, Socjologia komunikacji literackiej. Problemy rozpowszechniania i odbioru literatury (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1985).
11. A. Martuszewska, “Jak rozbierać „tę trzecią”? O badaniach literatury popularnej,” in Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, ed. H. Markiewicz and J. Sławiński (Kraków: Wydawnictwo Literackie, 1992).
12. J. Rifkin, The Age of Access: The New Culture of Hypercapitalism, Where All of Life is a Paid-for Experience (New York, NY: Jeremy P. Tarcher/Putnam, 2000).
13. M. Świtała, Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki (Warszawa: Biblioteka Analiz, 2005).
14. K. Uniłowski, “Z popem na ty,” Pogranicza 2 (2007).
15. S. Żółkiewski, Kultura literacka 1918-1932 (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1973).
oai:rcin.org.pl:64460 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2016.en.2.13
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
2 paź 2020
13 lut 2018
139
https://rcin.org.pl/publication/83930
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rychlewski M. - Publishing circulation systems versus the book market in today’s Poland | 2 paź 2020 |
Kaźmierczak, Marek
Bauman, Zygmunt
Griswold, Wendy Krawczyk, Stanisław
Griswold, Wendy Krawczyk, Stanisław
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej Werso, Anna