Od 2002, nr 1/2 wyd.: Stowarzyszenie "Pro Cultura Litteraria" ; W dodatkowej numeracji ciągłej nr 54 dwukrotnie = 6 (1998) I 1 (1999) i brak 72 ; 21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. Antonik D., Głos pisarza jako znak tożsamości. Od etyki do ekonomii, od jednostkowości do reprodukcj, „Teksty Drugie” 3/2024.
2. Bukowiecka M., Ja-Gustaw, ja-Miron. Dziady jako próba akustyczna „Pamiętnika z powstania warszawskiego”, „Teksty Drugie” 3/2024.
3. Bukowiecki Ł., Czy da się usłyszeć Baczyńskiego? Mówienie filmem o głosie poety, „Teksty Drugie” 3/2024.
4. Ciemiera K., Usłyszeć Innego. Głos zdeponowany w tekście w warunkach kultury akuzmatycznej, „Teksty Drugie” 3/2024.
5. Gacek N., S/P – Między słuchaniem a pisaniem w Les Soirées de ParisRolanda Barthes’a, „Teksty Drugie” 3/2024.
6. Głowiński M., Literackość muzyki – muzyczność literatury, w: Pogranicza i korespondencje sztuk, „Z dziejów form artystycznych w literaturze polskiej”, t. 56, red. T. Cieślikowska, J. Sławiński, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1980.
7. Hejmej A., „...d o t k n ą ć inne ciało”. Głos i skryptoralność, „Teksty Drugie” 3/2024.
8. Hejmej A., Muzyczność dzieła literackiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2001.
9. Kopciński J., Hermeneutyczna gra w nasłuchiwanie: Haupt, Białoszewski, Stasiuk, „Teksty Drugie” 3/2024.
10. Kremer A., Postpamięć w występach poetyckich Eugeniusza Tkaczyszyn-Dyckiego, „Teksty Drugie” 3/2024.
11. Latinjak A.T., Morin A., Brinthaupt T.M., et al. Self-talk: An interdisciplinary Review and Transdisciplinary Model, “Review of General Psychology”, vol. 27, nr 4 2023, ss. 1–32.
12. Lisak-Gębala D., Poezja II wojny światowej jako archiwum głosów, „Teksty Drugie” 3/2024.
13. Momro J., Głos jest literą, „Teksty Drugie” 3/2024.
14. Momro J., Ucho nie ma powieki. Dźwiękowe sceny pierwotne, WUJ, Kraków 2020.
15. Moser J.S., Dougherty A., Mattson W.I., et al., Third-Person Self-Talk Facilitates Emotion Regulation without Engaging Cognitive Control: Converging Evidence from ERP and fMRI, “Scientific Reports” 7(1): 2017.
16. Muzyka w literaturze. Antologia polskich studiów powojennych, red. A. Hejmej, Universitas, Kraków 2002.
17. Muzyka w literaturze. Perspektywy komparatystyki powojennej, red. A Hejmej, Universitas, Kraków 2008.
18. Rawłuszko M., Prawda Kreuzy. Gwałt, Foucault i polityka, „Teksty Drugie” 3/2024.
19. Scher S. P., Theory in Literature, Analysis in Music: What Next?, „Yearbook of Comparative and General Literature” nr 32/1983.
20. Sławek T., Olśniewająca ortografia. Dickinson, Thoreau, cummings i radość głosu, „Teksty Drugie” 3/2024.
21. Śniecikowska B., Głosy Europy – dźwięk w intermedialnych wcieleniach poematu Anatola Sterna, „Teksty Drugie” 3/2024.
22. Word and Music Studies. Essays in Honor of Steven Paul Scher and on Cultural Identity and the Musical Stage, red. S. M. Lodato, S. Aspden, W. Bernhart, Rodopi, Amsterdam – New York 2002.
oai:rcin.org.pl:242280 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2024.3
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Sep 24, 2024
Sep 24, 2024
3
https://rcin.org.pl/publication/279084
Edition name | Date |
---|---|
Tabaszewska J. - Głos(y) literatury | Sep 24, 2024 |
Kubiak Ho-Chi, Beata
Łebkowska, Anna
Tabaszewska, Justyna
Tabaszewska, Justyna
Tabaszewska, Justyna
Tabaszewska, Justyna