Książka = Book ; KS/3/2001/T28R03P03
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[6], 147-158 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 157-158
W artykule zawarto propozycję algorytmów: ewolucyjnego oraz hybrydowego zaimplementowanych w środowisku Mat/ab 5.3, które pozwalają na określenie rozwiązania zbliżonego do optymalnego dla dowolnego problemu doboru trasy pojazdu (ang. vehicle routing problem) o dużym stopniu skomplikowania. Ponadto zamieszczona została analiza porównawcza wyników zaproponowanych przez powyższe algorytmy oraz algorytm oszczędności Clarka i Wrighta dla rzeczywistego problemu optymalizacji trasy pojazdu definiującego 37 punktów zapotrzebowania oraz 3 warunki ograniczające.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Oct 15, 2021
Jul 15, 2021
37
https://rcin.org.pl/publication/234270